menu
Verkooptraining
Team performance

Vanuit de geformuleerde sales strategie praktische tools en handvatten aanreiken middels een klassikale training.

De verkoopmedewerkers staan in direct contact met de klant. De klant bepaalt uiteindelijk uw omzet. Het is natuurlijk helemaal mooi als de verkoopmedewerkers bepalen wat de klant koopt. Maar dit gaat uiteraard niet altijd.

Daarnaast zijn veel verkoopmedewerkers nogal bang dat ze te doordrammerig overkomen op de klant. Daardoor vergeten ze nog wel eens nét dat extra artikel te verkopen. Dit hoeft niet op een vervelende manier te gebeuren en drammerig overkomen, het kan ook tactisch gaan waardoor het als service gezien wordt. Dit soort zaken zijn aan te leren met diverse verkooptrainingen.

Verkooptraining van KeepQontrol

Hieronder waarop KeepQontrol kan trainen en coachen:

  • Definitie van verkopen
  • Verkopen op verschillende niveaus
  • Contact-fase
  • Onderzoek-fase
  • Doe-fase
  • Afsluit-fase
  • Houding
  • Bezwaren weerleggen
  • Omgaan met lastige klanten
  • Alternatieven aandragen
  • Overbrengen productkennis
  • Onderlinge communicatie
  • Bijverkoop / Compleetverkoop
  • Meerdere klanten tegelijk helpen
  • Kassa afhandeling
  • Omgaan met klachten

Meer diensten

Nieuws

Contact

+31 (0)6 39 5772 16
Melkrijder 9d
3861 SG Nijkerk

KeepQontrol richt zich met name op de detailhandel.
Het onderscheidende vermogen zit hem in de nuchtere, praktische aanpak en een intensieve samenwerking.

Bent u geinteresseerd in verkooptraining en wilt u een afspraak maken?