menu
Verschil

Wat een verschil

<strong>Vrouw, 34 jaar</strong>

<strong>kleding- en schoenenwinkel</strong>

&nbsp;
<blockquote>De dresscode voor het feest waar mijn vriend en ik voor uitgenodigd waren, was ´beach chic´. Op zich vond ik dat al een uitdaging, maar het geheel kreeg een extra dimensie toen mijn vriend mij vroeg om zijn kleding in mijn eentje aan te schaffen. Hij is namelijk niet een van de makkelijkste als het om kleding gaat.

Bij binnenkomst in de herenkledingwinkel stapte ik meteen op de verkoper af. Ik legde mijn opdracht uit en direct gingen zelfs twee verkopers met mijn opdracht aan de slag. Verschillende combinaties werden getoond en de hulp werd ook nog eens met de nodige humor gebracht. Het enige wat ik hoefde te doen was een combinatie te kiezen. Kat in het bakkie.

Ik werd zelfs op de hoogte gebracht van de do’s en don’ts op het gebied van herenkleding.

Het was gewoon een feestje en heel tevreden en volle goede moed liep ik met een gevulde tas de winkel uit. Hier kom ik zeker nog een keer terug.

&nbsp;

Voor mijzelf had ik nog een pump nodig à la beach chic. De twee verkoopsters in de schoenenwinkel waar ik al eerder in de week een leuke pump had gezien, waren vooral heel druk bezig met zichzelf. Terwijl ik de andere schoen vroeg, bleef de ene verkoopster tegen de andere maar klagen over haar pijnlijke oog. Tot overmaat van ramp begon de verkoopster ook nog eens tegen mij te klagen en ik begon me ernstig af te vragen of ik vandaag nog de andere schoen zou krijgen.

Uiteindelijk heb ik de schoenen gekocht, maar ik ging met een totaal ander gevoel deze winkel uit.

Als het niet hoeft, ga ik hier niet meer terug.</blockquote>
&nbsp;

<strong>Veel winkelketens zijn enorm in de weer om traffic te genereren met allerlei marketingmiddelen. Wanneer een bezoek aan de winkel echter geheel niet voldoet aan de verwachtingen is het wel erg zonde van het marketingbudget. Wanneer een klant de moeite neemt om naar de winkel te komen dan moet dat toch echt een feestje zijn! Er zijn anno 2012 zoveel mogelijkheden (communicatiemiddelen, technologie, keuzehulp etc.) om de klant te verrassen en te ondersteunen bij het koopproces in de winkel. De juiste mensen op de juiste plek is van enorm belang maar zorg dat er meer mogelijkheden zijn om de klant te boeien en te vermaken waardoor de ervaring met de winkel niet alleen gestalte krijgt door de bereidheid en de bui van de medewerker.’</strong>

&nbsp;

bron: retailactueel.com | oktober 2012

Nieuws

Contact

+31 (0)6 39 5772 16
Melkrijder 9d
3861 SG Nijkerk

Bent u geinteresseerd en wilt u een afspraak maken?

Snel antwoord op uw vraag?